رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از آغاز چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از روز شنبه 11 شهریور ماه در ارومیه خبر داد و گفت : امسال این مسابقات در دو سالن به طور همزمان وبا رقابت شرکت کنندکان ونخبگان قرآنی سراسر کشور و رقابت در بیش از 10 رشته برگزار خواهد شد.

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی در گفت  وگویی در باره  برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان آذربایجان غربی، گفت: مراسم افتتاحیه این مسابقات در روز شنبه 11 شهریور ماه در حسینیه ثارالله ارومیه از ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد که در این مراسم  جامعه قرآنی ، مدیران ومسئولان  ونمایندگان مجلس ، متسابقین وشرکت کنندگان این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت. 

 وی ادامه داد : برنامه های این مسابقات با مسابقات  دررشته  تواشیح آعاز و با رقابت شرکت کنندگان  در  رشته  حفظ برادران  ادامه می یابد.

حسینی ادامه داد : مسابقات خواهران هم از روز یکشنبه 19  شهریور ماه آغاز وبا رقابت بانوان در رشته ترتیل ادامه خواهد یافت . در ادامه جدول برنامه ها وزمانبندی مسابقات می آید.
  /2759/